06 augustus 2008

Geen foto's


Het zit niet mee vandaag, eerst naar de tandarts en daarna een stukje fietsen waarbij ik tot de slotsom kom dat mijn camera de geest heeft gegeven. Meestal (lees: altijd) neem ik mijn digitale Sony mee als ik op pad ga met de fiets of tijdens wandelingen in de vakantie. Zo ook vanmorgen, hij staat daarbij in zijn tasje rechtop in de houder waarin een bidon ook niet zou misstaan en toen ik hem pakte om een foto te maken van een koppel koeien van, naar mijn mening, een Franse herkomst ging de lens niet open en bleef hij maar melden “start de camera opnieuw”, waarbij de lens trillend heen en weer ging. Na een heel aantal pogingen van het apparaat om zijn allesziend oog te openen hoorde ik een klikje en zweeg hij verder in alle talen, wel kon de lens in en uit worden gedrukt maar dat was dan ook het maximale. Ik denk dat hij wijlen is na zo’n 6332 foto’s, jammer want nu moet ik diep in de buidel tasten want zonder lijkt me ook wat erg kaal als ik weer iets te melden heb op de blog. Mijn ritje van vandaag had na thuiskomst een beetje de vorm van een 8, hoewel je moet dan wel erg krom schrijven maar de wegen liepen nou eenmaal zo. Deze keer kan ik er nog een Googlekaartje bij zetten om te laten zien waar ik vandaag heb rond gereden en ik hoop dat er de volgende keer weer iets meer versiering is aan te brengen in de vorm van een foto. Dus de volgende rit wordt een zoektocht naar een geschikte camera, wie weet wat het zal worden ………………… ik ben erg Sony gek, dus .
p.s. Wim nog bedankt voor de tip m.b.t. het mailadres van Rob, ik had het ook al via die weg gevonden.

Geen opmerkingen: