31 maart 2011

Agave of een boerderij, wat is mooier ?




Toch nog een klein ritje gemaakt, heel lang gewacht en gehoopt dat het droog zou worden en inderdaad ik had geluk. Als je dan niet weg gaat omdat het regent bedenk je iets anders, Kees schreef al over de Texeltoer over een aantal weken en ik was wat aan het “klooien” met het fototoestel en een plant die ik pas heb verpot. De agave, volgens kenners een heel aparte variant zoals hij bij mij in de pot staat, standaard hebben de bladen een lichte rand en bij deze variant is dat juist groen. Maar gelukkig het werd droog en kon ik nog even een klein rondje maken. Via de Alkmaarseweg richting Aartswoud enz. naar de Zomerdijk achter Spanbroek langs naar Wognum en verder voor de wind tot aan Wervershoof. In Wervershoof linksaf naar Medemblik en zo weer naar huis. In Wognum viel deze boerderij nogal op doordat alles netjes in de verf zat en ondanks de donkere lucht zou het nog best een leuk plaatje kunnen worden en inderdaad het is toonbaar. Na 54 km zat dit ritje er weer op en hopen we gewoon dat het weer volgende week weer beter is.

Geen opmerkingen: