18 april 2011

Even sleutelen



Nog even een klein stukje toe, vanmiddag al een verslagje geschreven over de rit van vandaag maar toen ik vanmorgen weg zou gaan leek er rechts voor wel een licht piepgeluidje uit de schokbreker te komen, later had ik daar geen erg meer in, vooral niet op de geasfalteerde wegen en paden maar zodra er klinkers “genomen” moesten worden was het niet helemaal zoals ik dat graag zou willen. Thuis gekomen had ik de fiets achter het huis staan en er geen aandacht meer aan gegeven maar toen ik hem net binnen zou zetten hoorde ik weer dat geluid wat ik liever niet wil horen dus meteen fiets op zijn kant en aan de slag. Ik begon rond een uur of 7 en om iets over half 8 zat alles weer in elkaar en was het irriterende geluid verleden tijd. Met wat goed gereedschap en gewoon aanpakken is er heel wat te verhelpen dat is wel duidelijk.

Geen opmerkingen: