09 oktober 2013

Super kort ritje






Vandaag wel een heel klein stukje gefietst, maar het had een oorzaak. Mijn zoon moest eerst opgehaald worden van Schiphol zo rond half 12 zou hij landen dus 3 kwartier tot een uur verder zitten we in de auto en dan blijft de fiets op de plaats rust. Toen we weer in Middenmeer waren was het zo rond 1 uur, eerst wat eten en dan overwegen of ik nu, of vanavond, op verjaarsvisite zal gaan. Het is nog droog en morgen komt er waarschijnlijk niets van dus omkleden en op naar Wervershoof om zwager Aad met zijn 70e verjaardag te feliciteren. Alles verloopt zoals het meestal gaat en na de koffie met iets erbij volgt al snel iets met meer procenten waar ik voor bedank, geen alcohol in het verkeer. Als ik de lucht een beetje moet geloven kon het straks toch wel eens echt gaan regenen en ik besluit dan ook om maar weer op tijd huiswaarts te gaan en zo ben ik na 36 km weer binnen. Op Onderdijk kwam ik nog een paar blije amazones tegen allebei op een wit paard rennend langs het water. En in Middenmeer viel het voor het eerst op dat de herfstkleuren al volop aanwezig zijn om als voorbode te fungeren van de veranderingen van groen blad naar straks, kale bomen, maar nu is het nog een mooi gezicht.  

Geen opmerkingen: