04 maart 2015

H.E.M. rondje

De GPS geeft precies aan waar ik ben geweest

Stoer hoor met deze temperaturen

Ik was me van geen kwaad bewust en heb geluk gehad. Zo kan ik het ’t best omschrijven want toen ik een half uurtje thuis was kletterde het er over, een enorme bui en ik heb onderweg geen spat gehad en zelfs een paar keer een “flits” van de zon gezien. Ja, die zon was nog niet veel, maar het gaf me moed op de komende dagen, dan zal het warmer worden want koud was het nog wel. De diverse weerstations geven zo rond de 6 a 7 graden aan maar de gevoelstemperatuur is overal 1 graad en dat is niet goed voor mijn body denk ik. Maar goed als eerste weer een keer naar de Obdammerdijk en constateren dat dit echtpaar, waar ik een bakkie meende te doen nog steeds druk is met de verbouwing van de woning van Wouter en Kate, zoon en schoondochter. Dus het roer om en richting  Hoorn em daar de start te maken voor een HEM rondje. Langs en door Hoorn op naar Enkhuizen en dan naar Medemblik, op zich niets bijzonders aan dit rondje  alleen vond ik het koud en winderig en besloot daarom vanaf De Ven op Andijk maar niet bovenop de dijk te blijven, te veel zijwind en als die wind me naar beneden zou blazen ga ik zelf wel uit vrije wil, dan gaat zoiets toch een stuk veiliger daar ben ik zeker van. Als ik thuis ben staat de teller net op 100 km, ondanks de wind en kou toch een heerlijk rondje geweest.

Geen opmerkingen: