08 januari 2019

"Klooidag" en nog wat.

Een "nieuw" uiterlijk


Het is zijn weertje, storm dus jutten.

Windstoten van nu 35,6 km p/u
 en af en toe wat harder

Zoals ik gisteren al heb aangegeven zou het vandaag wel niets worden door de te verwachten harde tot stormachtige wind, inderdaad ik bleef thuis. Wel wat zitten “klooien” met het uiterlijk van mijn blog maar daar bleef het wel ongeveer bij. Voor morgen lijken de kansen aanzienlijk beter dus daar ga ik dan maar vanuit. De lekke banden zijn weer geplakt en alles lijkt klaar om te gaan, dus tot morgen zullen we maar zeggen. 
O ja ik heb ook nog een poging gedaan om een formulier te pakken te krijgen met de naam "Gezondheids verklaring" om mijn rijbewijs te kunnen verlengen bij het inmiddels beruchte CBR. De gemeente Hollandskroon verstrekt dit niet dus werd ik verwezen naar "Regelzorg". Inderdaad nadat mijn gegevens waren genoteerd plus het banknummer van "regelzorg" waar ik € 41,- op over moest maken zal ik komende dagen de eerste stap kunnen zetten. Gevolgd door een medische keuring voor 75+ sers om mogelijk in de loop van juli weer voorzien te zijn van het benodigde rose plastickaartje, een spannende bezigheid. 

2 opmerkingen:

Joop zei

Het uiterlijk van je blog is nog niet helemaal af, denk ik, Pé.

Joop zei

ha, nu ziet het er beter uit, puik !