07 april 2020

Niet fietsen vandaag.



Een dag anders dan de anderen, ja zo was het vandaag, helemaal niets bijzonders maar toch anders. Ik had Tiny beloofd om dinsdag, dus vandaag, het schuren en schilderen van de brugleuningen voor mijn rekening te nemen. Ja en belofte maakt schuld dus vanmorgen vroeg uit de veren om op tijd in de “Zuidoost” te zijn. Mijn eerste blik naar buiten deed me een beetje schrikken, dichte mist en dat in het dorp al, dan is het buiten de bebouwing meestal nog wat erger. Eerst maar even aardappelen halen bij de boer met de auto dan weet ik meteen hoe de situatie is, het viel zwaar tegen en dat wil voor mij dan zeggen, “niet met de Quest op pad”. Dus noodgedwongen met de auto naar de klus en dat is niet verkeerd geweest, onderweg was het erg afwisselend, zo zat het potdicht en een paar kilometer verder was het helder. Ik ben tot een uur of 3 druk geweest met schuren en later schilderen, daar tussendoor koffie enz. enz. maar het is allemaal gelukt, vorige week de poort en vandaag de rest, het is weer opgeknapt en morgen maar weer een "stukkie" trappen, dat heb ik wel verdiend lijkt mij.

Geen opmerkingen: