27 mei 2008

"Only Yellow"


Dinsdag, bewolkt en een klein beetje regen bij de start, niet erg, maar echt droog was het ook niet. Omgekleed en water in de camelbak, vervolgens mobieltje en fototoestel in de fiets en op weg. Richting Zuidoostbeemster, gewoon even langs gaan en ik zie dan wel of ze thuis is. Na goed 40 km draaide ik het pad op en kwam ze net naar buiten, hé alles in het geel, inderdaad, ik was deze keer voor het eerst in de nieuwe creatie, nou ja nieuw, wat zijn er veel kleuren geel en lang niet allemaal even mooi, geef je fototoestel even want dit moet op de foto en zo is het gekomen. Eerst een bakkie senseo en later een broodje mee gegeten, daarna nog meegelopen op een rondje door de tuin en toen weer op pad. Mijn vriendin ging in de tuin aan het werk en dat is nou net iets waar ik helemaal geen kaas van heb gegeten en ook geen liefhebberij in heb of lol aan kan beleven. De vervolg route ging langs het Noord-Hollandskanaal richting West-Graftdijk en zo door naar Alkmaar, na een korte periode van stevig doortrappen kwam ik langs het nieuwe fietspad richting Heerhugowaard en ben daar door gegaan naar de hoek bij “De Gouden Karper” vandaar langs de “ringsloot” richting Obdam, even langs familie die ook vandaag niet thuis waren dus ik was weer vlot binnen om te douchen en alles weer even in de wasmachine te stoppen.

Geen opmerkingen: