31 december 2008

Op naar 2009


Geen Quest verhaaltje maar meer een laatste stuiptrekking van 2008, gisteravond heb ik nog eens bekeken hoe het afgelopen jaar allemaal is gegaan, in één woord geweldig. Een lieve vriendin waar ik geregeld per fiets naar toe ga, de kinderen allemaal gelukkig en de kleinkinderen worden ook alle jaren groter en zelfstandiger. De eerste zit in het voortgezet onderwijs en de jongste gaat alweer naar de basisschool. En dan de Quest wat kan ik daar nog over schrijven, het is en blijft mijn grote hobby, af en toe, liefst elke dag een ritje maken en of dat dan achteraf 20 of 200 km is geworden dat speelt geen enkele rol. Ik denk wel eens dat ik te vroeg geboren ben, ik kan nooit zo lang van zo’n voertuig genieten als iemand die veel jonger is zoals Fleur mijn enige kleindochter die in Friesland als 6 jarige al aardig weg weet te komen op schaatsen. Maar genieten doe ik alle dagen en ik hoop dat het komende jaar weer veel gezonde gezellige en gelukkige momenten zal brengen, iets wat ik iedereen wil toewensen voor 2009.

Geen opmerkingen: