02 mei 2011

Jan Geel is bijna 70 jaar


Door omstandigheden kom ik vandaag niet toe aan mijn geliefde bezigheid, een klein of groot rondje met de Quest, maar toch moet ik even een klein stukje aan het blog toevertrouwen. Woensdag 4 mei wordt Jan 70 jaar en dat mag eigenlijk niet ongemerkt voorbij gaan, welke Jan, nou heel gewoon “onze” Jan, je weet wel van Museum “De Baan” Jan Geel. Wat Kees nou precies van plan is weet ik niet, maar ik ga er van uit dat hij woensdagochtend hier langs komt en dat we dan even Jan gaan feliciteren met dit “jubileum jaar”. Zeventig jaar, ’t is niet niks, ik spreek uit ervaring, je voelt er geen “barst” van het telt gewoon door, ik hoop dat er woensdagochtend bij mij meer Questen voor de deur staan dan Kees alleen om samen naar Oostwoud “op te stomen”. Kees schrijft mogelijk een aanvulling met meer details op zijn blog.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Nu nog een passend kado ! Groeten Kees