21 augustus 2012

Nazomeren ?????



Hij staat weer in de garage, voor vandaag is het weer mooi geweest, 102 km om het totaal op 38.778 km te brengen en waarvoor eigenlijk. Nou gewoon omdat ik het als heerlijk ontspannend ervaar, een stukje fietsen in de vrije natuur. Na een erg rommelige nacht of beter gezegd een slapeloze nacht, om half 3 nog geen oog dicht gedaan en dan eruit gaan en even later er weer in en dan om half 6 weer wakker en om half 7 zitten “kranten” is niet om te zeggen een goede nachtrust, maar ja sommige dingen hebben een oorzaak laten we het daar maar op houden. Zo tegen 10 uur ben ik even richting Zuidoostbeemster gereden, bij Tiny koffiedrinken en wat kletsen over dit en dat en later het gras nog even gemaaid om rond een uur of 1 weer op te stappen. Via de Purmerenderweg naar het fietspad langs het Noordhollandskanaal en dan via Oost en West-Graftdijk op naar Alkmaar/Heerhogowaard.Het was een vlot rondje zag ik toen ik thuis was, niet overdreven hard gereden maar de teller gaf aan dat het snel genoeg was geweest. Voor ik wegging vanmorgen zag ik dat de 2e bloei van de Brugmantia al aardig vorm begint aan te nemen en het zit nog vol met knoppen. En onderweg was het opvallend dat de drie molens langs de ringvaart van de Schermer in rouwstand stonden, alles heeft te maken met het plotseling overlijden van de burgermeester die afgelopen zondag tijdens een fietstochtje met zijn  vrouw op 63 jarige leeftijd aan een hartstilstand is heengegaan. Zo zie je maar, leef het leven en geniet waar en wanneer het mogelijk is.

Geen opmerkingen: