30 oktober 2012

Bijna overal schone wegen ook in "koolland"






Dinsdag 30 oktober, het is alweer bijna de laatste dag van de maand en het herfstweer heeft nu echt zijn intrede gedaan, tenminste, het is de laatste dagen regenachtig en koud. De dagen dat we kunnen zeggen, “het was mooi weer vandaag”, zijn erg schaars, maar het is niet anders en we moeten het ermee doen. Eerst had ik nog twijfels, zal ik gaan of zal ik blijven, het is het eerste geworden, ik ben gegaan. Zo maar een rondje op de “bonna fooi” wel bewust weer wegen met fietspaden er naast opgezocht want de wegen zijn hier en daar erbarmelijk smerig en glad door oogstwerkzaamheden. Het ritje ging wel voor een groot deel door het koolgebied maar juist daar waren de wegen waar ik heb gereden helemaal schoon, door de Langedijk, het koolland bij uitstek vandaar naar St.Maarten maar overal schone wegen. Bij St. Maarten ben ik de Westfriese omringdijk opgegaan en daar kreeg ik de eerste grote doop, met bakken kwam het naar beneden en net op dat stukje was de weg besmeurd met klei dus voorzichtig mijn weg zoeken en weer verder. Aan het einde tegen Krabbendam aan staan de overblijfselen van slot Nuwendoorn wat de laatste tijd weer wat extra aandacht heeft gekregen omdat de weg er naar toe met een dikke slagboom wordt afgesloten en zodoende niet toegankelijk is voor ouderen met scootmobielen en rollators maar de overheid heeft toegezegd dat dit veranderen zal. Via broek op Langedijk naar de Obdammerdijk en zo naar huis. De zon kwam er af en toe zelfs even bij en zodoende werd het nog een schappelijk ritje wat na 85 km weer ten einde was.

1 opmerking:

Anoniem zei

Also, it could only require a little over three years to complete.

Moreover, once you start disliking your partner, even the smallest of their mistakes seem blunders to you and ultimately it would led to differences between both of you.

However, with CBT or Cognitive Behavioral
Therapy one can see profound changes in the behavior of couples.
Also see my webpage > overactive thyroid depression