11 oktober 2012

Gelukkig geen knie problemen



Als we de weerprofeten moeten geloven is het echt de laatste mooie dag, morgen gaat het regenen. Maar de week is al weer bijna om en dan komt er weer een nieuwe week met mogelijk weer “zomers” weer, de tijd zal het leren. Voor het eerst heb/had ik wat last van mijn linkerknie, zou het nu toch echt minder worden met mij, het past me voorlopig nog niet. Na wat voorzichtig alles op een rijtje te hebben gezet en in huis wat klusjes te hebben gedaan leek het mij niet onverstandig om het toch maar even te proberen, al is het maar om te weten dat ik m’n gemak moet houden. Maar ja als je eenmaal weer op weg bent dan gaat het helemaal weer “fout”. Mijn voornemen was om even heen en terug te gaan naar mijn zus die vandaag jarig is maar al heel snel voelde ik dat het goed ging en dat er geen “losse onderdelen” in mijn knie zaten. Prompt werd de route weer aangepast en kwam ik in de “Zuidoost” terecht, even kletsen een bakkie doen en weer naar huis met een omweg. Via weer eens een andere route kwam ik langs de Berkmeerdijk en zo in Opmeer enz. een eenzame boom en de ophaalbrug staan nog steeds op dezelfde plaats maar met zo’n helder blauwe lucht is het aantrekkelijk om er een plaatje van te maken, vooral omdat het na vandaag over schijnt te zijn met het mooie heldere weer. Na 90 km en een voldaan gevoel kon ik vaststellen dat alles nog perfect werkt en dat ik volgende week best wel weer een ritje naar Oudemirdum kan maken.

Geen opmerkingen: