04 oktober 2012

Via via een klein ommetje door N.H.





Na het korte berichtje van vanmorgen hier de tweede versie van vandaag.
 
Het weer was vandaag weer zoals we dat het liefst hebben, zonnig en wat wind maar voornamelijk droog. Slechts een heel klein buitje vanmiddag onderweg op mijn rondje door Noord-Holland. Dat rondje ging vandaag via Medemblik naar Wervershoof en Zwaagdijk waar ik nog even bij Gerrit en Marian ben langs geweest. Bij Kees had ik nog een rekening te vereffenen omdat hij vorige week niet kon wisselen dus vanaf Zwaagdijk met een klein omweg naar de Smaragd om dat euvel ook weer op te lossen. Kees was niet thuis vertelde Marian maar na een belletje wist ik waar hij op dat moment verbleef. Vanaf de Smaragd richting de Obdammerdijk waar Kees bij de spoorwegovergang op mij zou wachten. Inderdaad hij stond te wachten en omdat er net een trein langs kwam moesten we even geduld opbrengen voor we samen verder konden. We hebben een aantal kilometers samen gereden en zijn samen nog naar de familie Goedhart geweest, Kees noch Maaike waren thuis dus even de bewijzen vastleggen en vanaf Nieuwe-Niedorp zijn we ieder onze eigen weg gegaan, Kees naar Heerhugowaard en ik naar Middenmeer waar de eindscore voor vandaag op 92 km is gekomen en het totaal van de teller staat nu op 40.566 km.

Geen opmerkingen: