13 mei 2018

"Proefschrift"




Even een kort proefstukje schrijven, ik, wij zijn weer terug op aarde niet dat we er ver vanaf zijn geweest maar het was wel een stukje vliegen met zo’n grote “ijzeren” vogel. Er waren veel hoogtepunten de afgelopen week maar Thomas was wel DE hoogvlieger als het op zwemmen aankwam.
Zaterdag was weer een min of meer normale dag waar we meteen gebruik van hebben gemaakt door een stukje te fietsen op de “huistuinenkeukenfiets”, na enkele kilometers kwamen we langs Hobrede waar net die dag een open tuin was te bezichtigen bij ene meneer Koelemijer die vroeger met zijn broers een geweldig tuincentrum had en nu in ruste een privé tuin heeft aangelegd waar iedereen een kijkje kon nemen, geweldig mooi.
Maar als het blijft zoals het nu is dan ben ik morgen weer aan een rondje “Questen” toe en hoop dat de komende dagen weer wat regelmatig te kunnen doen, dus tot morgen zal ik maar zeggen en het schrijven gaat me nog moeiteloos af merk ik wel.

Geen opmerkingen: