02 december 2019

Teun voert de boventoon

98 km


Laten beginnen met het vaststellen dat het vandaag een prachtige fietsdag is, starten met zon is altijd de eerste stap in de goede richting. Ik heb vandaag een pakketje bezorgd op het juiste adres en ik was dat helemaal niet van plan, gemakzuchtig als ik soms ben meende ik dit af te geven bij Tom en Gerda in Obdam.
Opa en Oma met Teun
Wat is de oorzaak, ze zijn weer opa en oma geworden, Hugo en Elise hebben sinds kort een zoon, Teun, een echte naam die past bij deze boreling. Er is nu een stamhouder, het zesde kleinkind heeft die “belangrijke titel” . Ik ben niet iemand die eerst gaat bellen of er iemand thuis is maar deze keer wel en wat is het geval opa en oma zijn onderweg naar Edam dus breng het daar maar dat vinden ze hartstikke leuk. Nou ja het is mooi weer en dan heb ik een bestemming dus even op en neer naar Edam en dan terug met een kleine omweg heb ik toch weer een leuk ritje.
Edam

Edam

Hoorn

Hoorn

In Edam is er meteen koffie en een cakeje met slagroom en blauwe korrel als versiering. Als ik weer richting huis ga even een paar foto’s maken in dit stadje en langs de dijk richting Hoorn waar door de zandopspuiting al zoiets als “Hoorn aan Zee” ontstaat.

Geen opmerkingen: