02 oktober 2007

Geen Quest op Kreta




Al lange tijd niet bezig geweest met de Quest, af en toe wel in gedachte, maar niet wezenlijk op pad met de fiets. Oorzaak, een weekje vakantie en zelfs vliegen, niet met de Quest maar echt met een “quest” met echte vleugels. Een "hele" week,
8 dagen naar Kreta met temperaturen tussen de 28 en 33 graden is best leuk voor een keer, veel gelopen ondanks de warmte, o.a. de Samariakloof en veel langs strand en boulevard. Heel toevallig kwam ik in de bus, naar de start van de wandeling door de Samariakloof, een stel tegen waarvan de man ook een beetje gek was, en nog is, van ligfietsen, een echte M5-er. Ik heb zijn naam niet gehoord maar volgens zijn zeggen had hij mijn blogspot al eens gelezen, mogelijk dat hij nog een keer terug komt dan weet hij nu mijn mail-adres en zou kunnen reageren. Maar als alles goed blijft gaan wil ik morgen weer voorzichtig proberen of het nog gaat. Dus de volgende “uitgave” in de serie wordt mogelijk wat meer in de richting van Questen in de buitenlucht maar zonder vleugels.

Geen opmerkingen: