16 december 2008

Veiligheid voor alles


Veiligheid voor alles, het lijkt allemaal zo mooi buiten, geen wind geen geluid maar ook geen licht en ook geen zon. Het is een dichte mist en als het niet strikt noodzakelijk is kan men beter binnen blijven en vooral in mijn geval, puur voor mijn plezier, een rondje fietsen zit er vandaag dan ook niet in. Wel ben ik even naar de buitenkant van het dorp gelopen om even een foto te maken van de ophaalbrug in de Schagerweg, de auto’s die ondertussen passeren hebben allemaal het licht aan en je ziet ze pas als ze al heel dichtbij rijden. Dus waarom zou ik dan met de Quest op pad gaan “veiligheid voor alles” ik hoop gewoon dat het morgen beter is, de berichten geven op dit moment aan dat er eerst wat regen kan vallen maar vanuit het westen zal het droog worden dus het komt vast wel weer goed. Ondertussen kan ik mooi in huis wat klusjes opknappen die anders telkens weer op de lange baan worden geschoven want een Quest is echt een beetje verslavend (hoor ik wel eens) denk ik .

Geen opmerkingen: