03 februari 2009

Heen en weer


Weinig nieuws onder de zon, door het minder goede weer van gisteren heb ik bedacht dat ik ook het rechter voorwiel van nieuwe lagers ga voorzien en omdat de zaak waar ik ze de vorige had gehaald op het moment dat ik daar kwam gesloten leek, heb ik Velomobiel gebeld en Ymte heeft er gisteren meteen een paar op de post gedaan die ik net bij thuiskomst bij de post heb ontvangen. Dus als het zo uit komt ga ik dat morgen of misschien overmorgen even regelen. Vanmorgen “op tijd” op pad gegaan, niet dat ik ver moest maar bij mijn vriendin komen ze vandaag wat aanpassen en veranderen in huis en ze zou het op prijs stellen als ik er dan ook even zou zijn, dus op naar de “Zuidoost”. Toen ik daar aankwam was het uiteraard net koffietijd, ik weet mijn tijd wel, en na de koffie heb ik met bewondering staan kijken bij de mannen hoe men vandaag de dag voorzien is van alle mogelijke hulpmiddelen bij loodgieters en elektriciteitwerken, zo als ik dat “vroeger” heb meegemaakt en zoals het nu gaat, een wereld van verschil. Tegen 3 uur ben ik weer opgestapt en was de meeste rommel weer van de vloer, op mijn ritje naar huis ben ik via Middenbeemster en Avenhorn gegaan, dan is het nog een beetje een “rondje” en zo kwam ik na 82 km weer in Middenmeer.

Geen opmerkingen: