05 februari 2009

"Kwakkel" weer.


Slechts 38 km, maar ik ben er wel even uit geweest, het zag er vandaag helemaal niet naar uit dat ik nog van start zou kunnen gaan maar achteraf is het toch nog weer meegevallen. Vanmorgen eerst in huis alles weer een keer afstoffen enz. gewoon wat af en toe nodig is om het netjes te houden. En die hobby is meestal heel vlot aan kant en als je daarna tot de ontdekking komt dat het regent, dan is mijn lot min of meer getekend, thuis blijven. Na de middag kreeg ik mijn zwager een tijdje op visite die tevens wat administratieve handelingen heeft verricht waardoor ons land blijft voort bestaan door het ambtelijke belastingapparaat. Maar dat terzijde, zo tegen 3 uur zat ik weer alleen en het leek wat helderder buiten, bovendien regende het niet meer dus meteen maar even het andere “pak” aan en nog een klein rondje wegtrappen, omdat het dan toch maar even is mag je er vanuit gaan dat de krachten niet gespaard moeten worden en er best een schepje bovenop mag en dat is dan ook gebeurd. Ik heb net even gekeken op de teller, het viel me tegen gem. 32,6 km p/u en het maximum is maar 46 km geweest, toch te koud denk ik voor wat hogere snelheden. Op een bepaald moment kwam het zonnetje nog even “waterig” om een hoekje kijken maar echt er door komen daar was geen sprake van, het blijft kwakkelen.

Geen opmerkingen: