18 februari 2009

Nieuws van de dag


Als het half kan ga ik vandaag helemaal heb ik me voorgenomen maar als je een paar enthousiaste kleinkinderen te logeren hebt waarvan er één staat te trappelen bij alles wat knopjes of knoppen heeft dan wordt het moeilijk. Vanmorgen vond hij het wel leuk om even een nieuwe foto te maken van opa voor mijn MSN plaatje/foto in het messenger programma dus dan de Quest naar buiten en als 7 jarige het toestel in de aanslag brengen, het resultaat mag er zijn, rustig afgedrukt en het toestel stil houden geweldig, zo’n “snotneus” kan al veel meer op zijn leeftijd als toen ik nog klein was. Ik wist nog amper van het bestaan van een fototoestel, laat staan om er ook nog mee om te kunnen gaan. Als het zo ver is ga ik vanmiddag dit verslag vervolgen met op z’n minst een aantal kilometers Quest ervaring langs de wegen in de omgeving..
(Wordt vervolg)

Geen opmerkingen: