20 februari 2009

Van Garmin 60CS naar Garmin 60CSX


Vanaf volgende week ga ik als het zo uit komt op pad met een nieuwe GPS, de oude was een Garmin 60 CS en de nieuwe is wederom een Garmin maar nu de 60 CSX, deze heeft meer geheugen en met de nieuwste kaarten van Europa op straatniveau ben ik in dat opzicht weer up to date. Mogelijk, ik weet het eigenlijk wel zeker, komt de Garmin 60 CS ook weer in een Quest te hangen maar daarover later. Nu moet alleen het weer nog wat aangepast worden en jammer genoeg, of misschien wel gelukkig, kan ik daar niets aan regelen. Het wil nog niet helemaal op de voorjaarstoer maar ook dat komt weer goed daar ben ik van overtuigd. Gister was ook al zo’n dag waar van er niet te veel in een week moeten zitten, van vroeg tot laat miezerig weer, net niet droog en af en toe ook net geen regen. Of Kees op pad is geweest weet ik niet, Wim is wel van honk geweest heb ik gelezen die kreeg visite van Marjolein van Schoot en heeft haar later geëscorteerd tot aan pont Buitenhuizen om vervolgens weer wat vervelende ervaringen op te doen met een edele viervoeter, maar net zoals Wim aangeeft, rustig blijven dan komt alles goed en is de amazone meestal erg dankbaar.

Geen opmerkingen: