02 februari 2009

Een simpel verhaal


Vanmorgen wakker worden en zien dat de weersvoorspellers helaas gelijk hebben, een beetje sneeuw, geen zon, flinke wind en een gevoelstemperatuur die niet aantrekkelijk is. Allemaal factoren die mijn fiets enthousiasme behoorlijk doen temperen, dus vandaag niet naar buiten wat wel erg jammer is. Als ik dan een tijdje achter de pc zit zie ik dat er een berichtje binnen is gekomen met de nieuwste Mapsource dus “uitpakken” en installeren. De verschillende kaarten krijgen hierdoor een heel ander aanzicht, niet verkeerd, dus ook maar op de laptop installeren. En dat had ik nou niet moeten doen, alles ging fout zelf de oude versie werkt niet meer. Uit eindelijk alles m.b.t. Mapsource en de diverse kaarten eraf gehaald en alles opnieuw installeren en nu werkt het weer als vanouds dus hier geen nieuwe versie, misschien komt dat in een later stadium wel weer een keer goed. Al verder struinend op de pc kwam ik ook nog een leuke foto tegen, nog niet zo lang geleden gemaakt en echt weer een uitdaging voor Kees. Deze gevelsteen of herdenkingsplaat heb ik gefotografeerd op een heel uitzonderlijk stukje Nederland, de kleinste hint zou Kees meteen op het juiste spoor zetten maar er staat al zoveel op de steen,het waarom en waar. De vraag is nu waar is deze foto gemaakt, welke stad, dorp of gehucht. Volgens mij weet Kees exact de plaats aan te geven, hij is er, denk ik, ook wel eens langs gereden. Ik hoor vast een reactie. Dus helaas vandaag niet op pad en alle hoop op morgen gevestigd, hoewel ………….. de tijd zal het leren.

Geen opmerkingen: