06 augustus 2009

Vroeg weg, laat thuis.


Het ging vandaag heel anders dan andere dagen, op tijd richting Zuidoostbeemster om even het gras te maaien en me daarna om te kleden voor de visite die vandaag werd verwacht. Maar voordat ik ter plaatse was kwam ik een man tegen in een gele Mango die ik 2 jaar geleden ook al een keer had ontmoet (zie juli 2007) , toen was het op de Afsluitdijk, het was Frank Dekker dezelfde man die Kees van Hattem een paar dagen geleden ook is tegen gekomen Frank gaat nog steeds in Mango 110 en was nu op weg naar Dronten vertelde hij. Omdat er auto’s voor en achter kwamen was onze ontmoeting maar kort en zijn we allebei weer verder gereden. Verder heb ik me de hele dag prima vermaakt met familie en zijn we aan het einde van de dag op de “huistuinenkeukenfiets” naar “La Mѐre Ann” gegaan en hebben daar heerlijk gegeten, maar daarvoor moest wel ruim 10 km heen en ook weer terug op die fiets met die lange naam worden afgelegd, echt wat is een Quest dan een wonder voertuig als je dat andere weer hebt ervaren. Toen we weer “thuis” waren moest ik nog weer naar mijn eigen huis en na wat te hebben gedronken heb ik me omgekleed en ben weer richting Middenmeer gegaan. Onderweg toch weer even gestopt omdat de ondergaande zon een mooi beeld gaf van de Oostdijk waar ik op dat moment reed. En zo kwam ik voor het eerst veel later thuis met de Quest dan ik gewoon ben en met een totaal op de teller van 46.439 km

Geen opmerkingen: