02 juli 2019

Even op en neer naar de "Zuidoost"



Op tijd van huis omdat er bij Tiny een grote klus op stapel stond waar ik geen hand naar uit kon steken en dan voel je je een beetje overbodig.



Gelukkig had ik nog een glutenvrij brood gebakken en kon die snijden en in de vriezer doen maar verder was het kijken hoe de mannen deze moderne klus klaarden. Het is verbazend snel gebeurd, een team wat echt op elkaar is ingespeeld. Wat betreft het fietsen, ik moet zeggen dat zo’n tweede rit, na een lange fietsvrije periode, me al heel wat gemakkelijker afgaat als de rit van gisteren. De conditie komt weer terug en het lijkt wel of het tempo ook wat omhoog lijkt te gaan, allemaal positief nieuws. Weinig “spannende” foto’s slechts de kerk van Hensbroek en een zwanen gezin dat nog niet is volgroeid met zwarte en witte “kindertjes” en niet te vergeten de heerlijke bessen bij Tiny in de tuin. De mannen waren al ruim voor de middag weer vertrokken en ik heb gewacht tot na de lunch om de weg naar huis weer in te slaan waar ik na 84 km weer binnenstond.                       

Geen opmerkingen: