11 juli 2019

Mini toertje



Het zat niet mee vandaag, eerst regen tot na de middag en toen het droog werd kon ik niet weg omdat er iemand zou komen van de gemeente om de gegevens voor een nieuw rijbewijs op te halen. Tegenwoordig moet je een afspraak maken en dan komen ze bij je thuis om één en ander op te nemen, ik was liever naar het gemeentehuis van Hollandskroon gegaan dan weet je waar je aan toe bent, nu kwam er pas iemand om 17.15 uur en daar wacht je dan een hele middag op voor 2 minuten werk. En t.z.t. moet er weer een afspraak gemaakt worden om het oude rijbewijs in te nemen en het nieuwe te verstrekken.


Zodoende kwam ik pas vanavond in de gelegenheid om nog snel even een paar kilometer los te trappen. Het werd niet meer als 25 km maar je beleeft altijd wel iets onderweg zeg ik altijd dus ook vanavond. Via de Schagerweg naar Kolhorn en dan via de Groetpolderweg naar de Alkmaarseweg.

Langs Middenmeer om via het fietstunneltje onder de A7 door te gaan en daar moest ik stoppen, het is er bochtig en de chauffeur van een wagen met ijsbergsla was daar te laat achter gekomen zodat de vracht te vroeg van de wagen is gegaan, kraan erbij keepwagen vullen en afvoeren die hap. Volgende keer hopelijk een leuker verslag maar bezig blijf je wel op deze manier.

Geen opmerkingen: