08 augustus 2024

Even afwezig

De omgeving

De geplande route
die helaas niet doorging 

Gewoon je gemak houden

 Ik fietste eigenlijk alle afgelopen dagen tussen de 30 en 60 km per dag maar schreef daar niet over op mijn blog, maar vandaag maak ik het een klein beetje goed.  In de omgeving van Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem kun je, je hart ophalen op heel veel prachtige fietspaden. Omhoog omlaag door bossen over de heide in door de stad Arnhem. Ik zal nooit een liefhebber van door een stad fietsen vooral als een knooppunten route fietst waar een weg is afgesloten zonder aanwijzingen hoe je de aanwijzingen voor een knooppunt weer kan vervolgen, klote. Met wat zoeken, vragen en improviseren kwamen er vandaag toch nog weer uit. Helaas de route die we eigenlijk zoude fietsen viel jammer genoeg totaal in het water, de man die we wilden bezoeken moest vandaag weer naar het ziekenhuis voor behandeling en onderzoek en ik kan best even toelichten wie dat was, een vroegere dienstkameraad en dat inmiddels al zo’n 65 jaar geleden, Bart Willemsen. Ik dacht een jaar geleden dat ik wat mankeerde met mijn hartklachten, nou niks aan de hand hoor als ik zijn slechte ervaringen er naast leg. En wat ik telefonisch van hem hoorde maakte dat ik nooit meer zal denken dat ik iets te kort kom m.b.t. gezondheid,hij klonk zeer blij en optimistisch, petje af voor zo’n man. Nog even en ik zal weer een keer de dijk over gaan maar nu nog even geduld.Dit was in het kort mijn levenservaring van de afgelopen dagen , volgende keer weer beter bericht hoop ik.

Geen opmerkingen: