08 oktober 2024

Bijna zomerse temperaturen.

 


Door wat kris kras een toertje te maken werd het toch weer een leuk rondje.  Ik heb nog een klusje in Zuidoostbeemster en dat zou vandaag best even afgewerkt kunnen worden.

Een paar haken om een vrij grote schuifladder op te hangen aan de binnenkant van de carport. Het is helaas niet gelukt, planken binnen en buiten en daar tussen een hardhouten paal, de boor was tekort en vorige week kon ik er ook al geen schroef indraaien en  toen ontdekte ik dat de palen hardhout kwaliteit hadden. Dan maar op zoek naar een langere boor, de eerste doe het zelf zaak had ze niet. Volgende week maar verder zoeken.


Omdat het weer prachtig is maak ik een omweg om langs de dijk omhoog te gaan.

Bij “toeval” kwam ik vandaag ook weer langs het “Meisje met de Groene laarzen” nu in de zon wat een beter beeld geeft.



Als ik bijna weer thuis ben en voor een stoplicht sta te wachten merkt een automobilist op dat ik met dat knipperende licht wel veiliger in het verkeer beweeg, het valt op. Op een paar zwanen na was er weinig te zien onderweg en ben ik gestopt na 91 km( de GPS was een tijdje buitenwerking omdat de batterijen leeg waren gelijk nieuwe oplaadbare besteld).

Geen opmerkingen: