21 augustus 2008

Ronde van de 'Westfrieseomringdijk" 13 september a.s.




Vandaag was het rustig op de wegen waar ik mijn rondje heb gereden, gewoon een keer kris kras door het Noord-Hollandse landschap. Helaas ook vandaag weer de nodige regen, zelfs zo veel dat ik nog een tijd met de kap erop heb gereden. Toen ik al een heel eind op weg was en min of meer alweer in de richting van Middenmeer aan het rijden was bedacht ik dat de start van de op 13 september te verrijden ronde van “de Westfriese Omringdijk” voor velomobielen hier ongeveer van start zal gaan, ik reed namelijk in het “Park van Luna” in de Heerhugowaard over de hoge brug en passeerde even later de “Waerdse Tempel” waar vanaf de start zal zijn om 9 uur. Dus liefhebbers die dit lezen en zin hebben om mee te gaan kunnen zich opgeven bij de organisatie zoals vermeld in mijn blog van een paar dagen geleden.

Dus: Zaterdag 13 september 2008 Velomobiel toertocht
Ronde van de Westfriese omringdijk (140 km)
Start vanaf de “Waerdse Tempel” in Heerhugowaard
Vertrek om 9.00 uur.

Geen opmerkingen: