01 maart 2009

Jan Geel van museum "De Baan" was ook op pad


Zondagmorgen, ik ben er weer, wat was ik beroerd de afgelopen zaterdag en dat op een moment dat ik samen met Wim en Kees naar Dronten zou fietsen om Wim zijn nieuwe fiets op te halen. Ik werd wakker rond een uur of 6 en ging even naar het toilet en ben daar binnen een paar uur wel 10 keer geweest, zonder in details te treden ik was “honds beroerd” en heb zo rond half 9 Kees gebeld dat ik niet mee kon gaan. De hele dag van en naar ……… en niets eten, gisteravond tegen 11 uur durfde ik voorzichtig een paar beschuitjes te nemen die mijn zeer zorgzame vriendin nog had gehaald omdat de beschuit in de bus van ver verstreken datum was, het leken wel gebakjes zo lekker. En nu zondagmorgen voel ik me weer als of er niets is geweest, de weegschaal gaf wel aan dat ik in 24 uur 2 kilo lichter was geworden maar ook dat is geen probleem. Als alles gaat en blijft gaan zoals ik me nu voel dan moet het morgen weer lukken en hopen dat er weer net zo weinig wind zal staan als afgelopen dinsdag toen ik op het laatste stukje deze molen nog op een plaatje heb gezet langs de Langereis. Op de blog van Wim (Schermer) las ik dat ze onderweg Jan Geel nog hebben ontmoet in een gele velomobiel die werd spontaan andersom gezet en ging ook mee richting Dronten, volgens mij gaat Jan langzaam over naar een Quest als hij zo doorgaat, hij is nu zelfs al in het “Hol van de Leeuw” bij de makers van de enige echte en snelste Velomobiel geweest, in Dronten.

Geen opmerkingen: