28 februari 2019

Tussendoortje

56 km


De bermen zijn weer mooi

Het beeld is snel aan het veranderen, weg zon.

Gisteren dacht ik nog dat het er vandaag niet van zou komen, maar het geluk was met mij en zo kon ik vanmiddag nog een klein rondje maken. Eerst even richting Berkhout om bij Lida en Ben even poolshoogte te nemen, het gaat goed met ze, Ben heeft wat injecties in zijn schouders gehad en hij kan nu ’s nachts weer slapen maar de armen omhoog lukt nog lang niet, geduld en dan komt het wel weer goed. Na deze stop weer verder en om nou meteen weer richting Middenmeer te gaan is me net even te gek dus via de Obdammerdijk ook nog even bij Tom en Gerda langs, een bakkie doen en omdat de lucht hard aan het veranderen is neem ik al snel de beslissing om full speed naar Middenmeer te gaan waar ik na 56 km alles weer binnen had.

Geen opmerkingen: