02 april 2020

Een grote dosis geluk vandaag


90 km

De start van de dag was veel belovend dus dat wordt weer een “super dag” om een rondje te maken. Het is precies zo geworden als ik aangaf, de start was geweldig maar bij thuiskomst had ik het idee zo van , gelukkig het is droog gebleven. Ik wilde niet ver gaan vandaag er staat een stevige wind en het is ook wel een keertje goed zo, m.a.w. een keer rustig mag ook wel eens.
STRAVA keek mee vandaag
Het rondje zoals ik al zo vaak heb gemaakt past het best bij de zin van vandaag dus het wordt Hoorn-Enkhuizen-Medemblik over de dijk. Ik reed door Berkhout en wist daar met heel veel geluk een aanrijding te voorkomen, er kwam zo’n pakjes bezorgauto van DSL achteruit van rechts de weg op scheuren zonder te kijken, door volop naar links uit te wijken omdat ik er vlak op zat en niet meer kon remmen wist ik onheil te voorkomen, ik had echt geluk dat er geen tegenliggers kwamen anders had ik in de prijzen gezeten.
Hoorn

Bewolking komt eraan

Er zit een hoop onderwater
Verder is er weinig nieuws onder de zon om zo te zeggen, niet veel om bij stil te staan voor een foto en zo werd het een “vlot” rondje waarbij ik nog wel even aan moet geven dat ik net voor Enkhuizen voorbij werd gereden door een vrachtwagen waarbij de chauffeur aangaf dat hij mij herkende er werd tenminste voorzichtig met de claxon gespeeld, volgens mij was het Rob Kaag ik zag in een flits op de deur tenminste Jonker staan .
Kleurvariatie in de tulpen
Ook de variatie met heel veel gekleurde percelen zag ik vanaf de dijk, deze keer allemaal tulpen een prachtig gezicht. Het is wel opvallend dat er veel meer mensen langs de weg zijn , lopend, wandelend, of op de fiets, corona is de wereld totaal aan het veranderen en het einde is nog lang niet in zicht. Het rondje eindigde met een bewolkte lucht en 90 km op de teller.

Geen opmerkingen: