22 april 2020

Genieten van alles op mijn weg.



Ik moet het gewoon even kwijt, wat geniet ik alle dagen toch van dat “stomme” gele ding, maandag naar Oudemirdum na bijna 4 maanden de kinderen en kleinkinderen weer in het echt meemaken. Dinsdag weer naar deze kant van het IJsselmeer/Markermeer of hoe het ook heten mag en vandaag weer even op en neer naar de “Zuidoost” naar, ik zou haast zeggen m’n tweede thuis bij Tiny.
Daar tussendoor de nodige telefoontjes en zodoende vandaag even helpen met het vullen van de bloembakken, heerlijk samen even “knutselen” en zo geniet ik weer en dan met dit schitterende weer, wat is een “kinderhand” toch gauw gevuld.





 
Heen naar de “Zuidoost” via de westelijke route en terug ietsje meer Oostelijk, de afstand is in beide gevallen precies hetzelfde 40 km heen en 40 km terug. Weinig spectaculaire dingen onderweg maar wel opvallend veel bloeiende bollenvelden, vandaar ook een paar extra foto’s van dit jaarlijkse kleuren festijn in Noord-Holland en zo was ik weer thuis na 80 km op de teller.

Geen opmerkingen: