06 augustus 2020

Begin van nieuw leven onderweg.

93 km


Waar zal hij mij vandaag brengen ? 

Wat is het warm heb ik vandaag al verschillende keren gehoord en “Is het niet warm in zo’n gele koker”. Ik moet dan alle keren ontkennen dat het warm is, door de rijwind blijft het heerlijk en heb je met de warmte helemaal geen problemen. Het ritje van vandaag is maar heel kort, alleen even op en neer naar Tiny in de “Zuidoost”, normaal een retourtje van 80 km maar aangezien ik meestal een omweg zoek wordt het wel eens ietsje langer.
Het kalf komt er aan

De kerk van Schermerhorn
Zo ook vandaag en toch wilde ik de eerste kilometer of 7 a 8 dezelfde route volgen omdat ik op de heenweg het begin van een geboorte van een kalf zag en was benieuwd of deze ondertussen al op deze wereld stond, soms kan dit uren duren. Mogelijk liep het kalfje al ergens ik zag moeder en kind tenminste niet. Daarna ben ik afgeslagen om toch een andere route te volgen als heen.  Een beetje kris kras door de landen om na 93 km weer thuis aan te komen.

Geen opmerkingen: