28 september 2020

Een klein wereldje

91 km

 Het was vandaag een kleine wereld maar het bleef droog en dat is minstens zo belangrijk. Het werd daardoor een vast ritje over de dijk. Dan weet ik in ieder geval dat er over het grootste deel van de rit geen verkeer van rechts kan komen en dat ik de minder overzichtelijk stukken ondertussen op m’n duimpje ken.
Nog steeds de goedkoopste oplossing
om verantwoordelijkheid af te schuiven

De rest van de "Ambtenaar" zit hoger

Hij ziet geen barst mist of helderweer 


Valt niet tegen

Klein maar fijn

Duidelijk op afstand te herkennen



Hoorn op de achtergrond

Het eerste stuk naar Scharwoude is achteraf het minst nevelige stuk geweest, alles was toen nog redelijk helder maar langs de dijk was het echt laag hangende bewolking en zodoende voelde ik me daar toch redelijk veilig temeer omdat ik een paar kleine lichtjes van voren had en achter drie rooie “stippen” die goed zichtbaar zijn. Er was bovendien heel weinig verkeer en door Hoorn, Enkhuizen en Medemblik zoek ik altijd de wegen waar zo wie zo weinig of geen verkeer langs komt. Alles bij elkaar een leuk toertje wat thuis gekomen ruim 91 km op de teller heeft gebracht.


Geen opmerkingen: