03 september 2020

Het is moeilijk bescheiden te blijven werd er ooit gezongen

Mijn fitness apparaat


Als dit zo mag blijven is 100 mogelijk
maar ......de tijd zal het leren

Hoe blijf je bescheiden, de één trekt de aandacht door wettelijke overtredingen te maken de ander hoor of zie je nooit en weer een ander fietst af en toe een stukkie en valt dan ook op. Zo is het ook met mij gegaan, ik fiets wel eens een stukkie door den lande en zo kreeg ik vanmorgen telefoon van een verslaggever van het NHD, Hans Brandsma, de krant die verschijnt in verschillende regio in Noord-Holland, of hij langs mocht komen om iets over mij op papier te zetten en even later belde de fotograaf van deze krant, Marc Moussault, dat hij ook van de partij zou zijn al werd dat wel iets later en zo is het gekomen dat ik me zeer vereerd voel en is het moeilijk bescheiden te blijven. Het verhaaltje van een 80 jarige voor wie 200 km op een dag fietsen zo af en toe helemaal niet erg is. Het zal mij benieuwen wat er allemaal over mij wordt geschreven, wordt het vrijdag of zaterdag, we zullen zien. Het komt in de Schager courant en in het dagblad voor West-Friesland, volgens de verslaggever.

4 opmerkingen:

Wilco Pompert zei

Leuk, ga ik zeker lezen!

Kees Schouten zei

Het is een leuk artikel, maar liefst een hele pagina (vroeger waren de pagina’s wel groter)

Eric zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eric zei

Jammer dat ik geen Schager Courant of dagblad van West Friesland heb zou het artikel graag lezen. Zou je het artikel misschien ook in je blog kunnen plaatsen Pé ?