29 juni 2021

Regen en nog meer regen

 

80 km

Ik heb al vaak beweerd dat ik een mooi weer fietser ben, op z’n minst moet het dan droog zijn, helaas, ik ben een beetje van m’n geloof gevallen. Het was de bedoeling om langs het aardbeien verkooppunt te gaan en een paar bakjes naar Tiny te brengen, zo gezegd zo gedaan maar vraag niet hoe.

Het lijkt somber in de verte


Hier en daar is het wel erg nat

Ik ging van huis met eigenlijk droog weer ik zag later op de fiets een paar spatjes maar dat stelde niets voor dus het zal wel meevallen dacht ik. Hoe verder ik van huis kwam des te donkerder werd de lucht als dat maar goed komt dacht ik. Aangekomen op de t-splitsing van de Lekermeer en de Grootweg waar gelukkig aardbeien in het stalletje stonden begon het min of meer stevig te regenen en heb ik de “deksel” meteen maar opgezocht en ben in afgesloten “kuip” verder gegaan. Wat een water, tot aan de kruising op een km voor mijn adres waar Tiny blij was met de “zomerkoninkjes” bleef het spoelen, ondanks de afgedekte opening van de Quest dreef ik bijna. Gelukkig heb ik altijd reserve kleding bij me dus omkleden en genieten van koffie met koek. Na de lunch was het wat minder gaan regenen en ben ik weer huiswaarts gegaan en heb op de terugweg bijna geen regen gehad.
Nog een paar bakjes .....

.... en dan is het weer op.

Op de thuisreis heb ik nogmaals de aardbeienstal bezocht om zelf ook te genieten van deze super gezonde en verse traktatie.
De Berenklauw

De schuren zijn al bijna gesloopt .....

.... tot meerder eer en glorie van
Micrsoft

In de polder ga ik langs de Cultuurweg en stel vast dat er de laatste maanden weinig is veranderd aan het nieuwe project van Microsoft voor het zoveelste datacentrum, wel is de dichtbij zijnde boerderij met schuur al grotendeels gesloopt en wordt het huis vermoedelijk bewoond door arbeidsmigranten. De berenklauw doet het in de polder ook goed echt een plant om afstand van te houden. Dit regenrondje eindigde vandaag na 81 km en was toch best de moeite waard.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nu lenen bij LendingTree
contact: (lendingtreeloans@pm.me)

Verander de manier waarop u leent met leningen via LendingTree. LendingTree heeft sindsdien het online leenproces gestroomlijnd en meer dan een miljoen mensen geholpen de financiering te krijgen die ze verdienen. LendingTree wordt ondersteund door enkele van de meest gewaardeerde investeerders in de wereld. LendingTree biedt toegang tot persoonlijke leningen voor leners met een gemiddeld inkomen die hulp nodig hebben bij zaken als schulden met hoge rente, verbetering van het huis of onverwachte uitgaven voor een rentetarief van slechts 3-5%, afhankelijk van het type lening.

Het verkrijgen van een legitieme lening is altijd een groot probleem geweest. Voor degenen die een financieel probleem hebben en een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​ongedekte lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand of de verhouding tussen schulden en inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. LendingTree geeft u met gemak de lening die u wenst en we streven ernaar onze standaard van uitmuntendheid te handhaven wanneer we onze diensten aan klanten wereldwijd aanbieden.

Overige contactgegevens
1: lendingtreeloans@protonmail.com
2: lending-tree@outlook.com
3: lendingtreegroupinc@gmail.com