29 februari 2016

Zomers ritje






Het is zomer, vandaag in ieder geval wel, de temperatuur is nog wat aan de lage kant maar fiat, je moet niet alles tegelijk willen. Ik zat een beetje in tweestrijd, zal ik naar Oudemirdum fietsen of doe ik een klein klusje met de soldeerbout/brander. Het is het laatste geworden, meer omdat er morgen weer wat minder weer wordt verwacht dus dan moet het vandaag gebeuren. Het is even fietsen voor ik er ben maar goed wat is 40 km nou, ik had de spullen in de fiets en ben een klein poosje aan het “lummelen” geweest en hoop dat het inderdaad met dat beetje “lummelen” is opgelost, de tijd zal het leren. Als ik mijn weg weer vervolg of anders gezegd als ik weer naar huis ga neem ik een andere route en ga via Kwadijk richting Volendam om later via Edam naar de dijk te gaan en via Hoorn weer op de “Meer” af te gaan waar ik na 101 km weer binnen ben. Wat de foto’s betreft, een ineen gedoken merel en een paar Nijlganzen bovenop een lichtmast bij een tennisbaan die elkaar het hof proberen te maken en als ik bij Bobeldijk ben zie ik “Hotel Hoorn A7” gewoon een van der Valk hotel maar wel een hoge met van alles en nog wat erbij en in Edam kijk ik nog weer even of de familie alweer druk aan het klussen is maar dat valt tegen.

Geen opmerkingen: