04 april 2019

Tuinen en een "toetje"

26 km


Een bijzonder "mooie" tuin

Netjes 

al zeg ik het zelf.

Hij zag ze

ik even later ook

Allerlei soorten

Microsoft bouwt nog steeds voort
Wat is de oorzaak dat er vandaag maar 26 km op de teller is gekomen, heel simpel tuinonderhoud en ik moet eerlijk zeggen, niet mijn grootste liefhebberij, maar het moest gewoon een keer gebeuren. Al op tijd het werkpak aangetrokken en meteen vol gas aan de bak. Al snel stoppen om koffie te drinken en daarna weer verder, de dag vlieg evengoed om blijkt wel om ruim half 1 de inwendige mens wat verzorgen geven en dan nog even. Als ik klaar ben is het al 2 uur geweest, geen groot rondje maar gewoon even afkicken omkleden en het genot ervaren van de nieuwe wielen waar ik gisteren ook al mee heb proefgedraaid, je merkt het toch wel even steviger in de bochten lijkt wel. Het mini-rondje gaat via de waterberging achter Twisk waar een meneer met verrekijker staat, later zie ik waar hij voor was gestopt, een hele schare watervogels. Dan oversteken de polder weer in waar Microsoft nog steeds verder aan het bouwen is, nu iets meer omhoog. Toch weer genoten en het tuingevoel “glad” gestreken.

Geen opmerkingen: