04 juni 2024

Dicht bij huis blijven.

 


Het was maar kort vandaag mede omdat de voorspellingen niet zo florissant waren maar dat is net als zo vaak best meegevallen. Ik had me al voorgenomen om niet te ver van huis te gaan, eerst naar Zwaag om weer eens bij Leo te kijken die af en toe tekenen van ouderdom schijnt te hebben, deze keer raakte hij een nachtje te logeren maar is ondertussen weer veilig thuis en het gaat zelfs beter als voor de misstap. Leo schonk zelf de koffie in en we hebben even zitten kletsen toen schoonzus Nera zich ook even melde met de vraag hoe het met Leo ging, Riet was afwezig. Het gaat weer prima en zijn verjaardag komt steeds dichter bij en dat is geen probleem met zijn gezondheid. Als ik weer op stap, ga ik via Obdam, even bij zus Gerda kijken die ook in de “revisie” is geweest, het gaat hier ook allemaal in positieve richting.

Samen op de nok, grutto en scholekster





En zodoende werd mijn rondje vandaag heel kort en was ik na 57 km alweer binnen en heb in alle rust de banden alvast weer op spanning gebracht op het gras achter in de tuin.

Geen opmerkingen: