13 juni 2024

Gewoon heel kort deze keer.

 


Heel kort deze keer, vanmorgen werd ik net als gisteren wakker van de regen maar daarna werd het helder en kwam de zon er af en toe bij. Even op en neer naar wat familie In Wervershoof had ik twee adressen op m’n verlanglijstje. Eerst naar Margriet en daarna naar Piet en Koop waar het heel gezellig was. Piet was geregeld aan het woord en verloochende z’n West-Friese afkomst niet.


Na een,  voor mijn doen, vrij lange visite ben ik weer opgestapt om ook nog even naar Tom en Gerda te rijden in Obdam. Langs de Rijndijk langs de aardbeien teler en zijn kunststof kassen en daar liepen heel wat pas geschoren schapen met lammetjes.

En wat speciaal mijn aandacht trok was de molen, eerst op stoom toen via de windkracht en uiteindelijk elektrisch maar alles vraagt z'n onderhoud en was hier te zien.En zo werd het een kort ritje van 69 km.

Geen opmerkingen: