05 september 2024

En weer die Afsluitdijk

 

89 km

Onderhoud is nodig

Deze plaats spreekt voor zich

Even bovenop kijken

Het gaat hard in groepsverband

Het was vandaag een rustige dag, dus een kalm ritje niet te snel en overal die ander voorrang geven. Het is vandaag heel kort wat ik schrijf het werd een rondje van 89 km met even een bezoekje aan broer Ben die kwakkelt met z’n gezondheid.
De nieuwe kazerne in Middenmeer

Schouwburg "Het Park"in Hoorn

Waarom zo’n kort verhaaltje, ik las net weer het bericht over de Afsluitdijk, de z.g. “Nieuwbrief De Afsluitdijk” en heb me daarover weer opgewonden wat niet goed voor me is. Wat een stel klunzen die aan een ernstige vorm van zelfverheerlijking lijden.” De Afsluitdijk is weer grotendeels open voor fietsers en wandelaars”, één grote leugen, meer is hier niet over te zeggen, probeer maar eens vanuit Noord-Holland fietsend in Friesland te komen. Ze weten niet eens dat er een vangrail van de ene naar de andere kant loopt. In één van de laatste serieuzere meldingen kwam naar voren dat de lijdensweg voor fietsers en wandelaars misschien in 2030 zal zijn opgelost maar leg ons er niet op vast.

Ik hoop volgende keer weer een positiever verhaaltje te kunnen schrijven.

Geen opmerkingen: