11 september 2024

Niet over fietsen

 

Niemand zal me kwalijk nemen dat ik vandaag niet heb gefietst, wat een weer.



Soms een beetje regen soms met bakken uit de hemel en ook hagel kwam er in voor en dan hoop je alleen maar dat de glasplaat van de tafel niet zal sneuvelen. Maar gelukkig alles is tot nu toe goed gegaan.

Tiny had een aantal dagen geleden bericht gekregen van de gemeente dat de boom op het hoekje van de inrit zal worden gekapt omdat hij in slechte staat is met aangegroeide paddenstoelen. Wanneer, was niet vast te stellen en vanmorgen was het raak.

Voor 8 uur kreeg ik al een foto toegestuurd dat ze bezig waren en hoe. Een ruim uur later was ik er en tot mijn verbazing was alles al weg, geen boom geen tak, alles was schoon en opgeruimd zonder schade.



Alleen de brievenbus die aan de boom zat moest weer herplaatst worden een leuk klusje wat ik tussen de buien door heb gedaan. Als de stronk is weg gefreesd met een andere zware machine zal hij wel weer verhuizen naar z’n oude plekkie. En zo ben je toch in beweging, niet achter de geraniums.

Geen opmerkingen: