17 december 2009

Er stond een Quest in de sneeuw


Ik wacht eigenlijk op een verhaal van Kees, het zit n.l. zo, vanmorgen, in de wachtkamer van de tandarts hoorde ik van een mede “lotgenoot” dat het bij Den Helder en tot aan de Heerhugowaard allemaal sneeuwvrij was langs de wegen en omdat Kees al 2 of 3 dagen niet heeft kunnen fietsen vanwege een trip met de Thalys naar Parijs zou hij vandaag weer zijn best doen. Ik heb mijn twijfels en als ik dan ook nog zie dat het hier op dit moment, zo rond 12 uur weer opnieuw is gaan sneeuwen, dan denk ik dat Kees binnen blijft. Omdat de drang groot is en ik niet te lang binnen wil/kan zitten ben ik toch maar even op pad gegaan, alleen met het fototoestel en dan kom je toch tot verbluffende staaltjes, al is er even wat knutselwerk voor nodig maar zo is het toch net alsof het echt is, hoewel …………. het kan altijd beter.

Geen opmerkingen: