23 december 2009

Sneeuw of "sneeuwbergen"



Ik heb al diverse keren een “verslagje” geschreven als ik weer een keer naar de kleinkinderen in Oudemirdum was geweest. Door de weersomstandigheden van de laatste week komt daar zo wie zo niets van en als je dan de enorme sneeuwbergen krijgt te zien zoals het daar afgelopen dagen was dan zou je haast kunnen zeggen hier ligt ook een beetje sneeuw. Vandaag ben ik wel een paar keer de deur uit geweest om wat boodschappen te doen maar verder niet, de wegen zijn daar waar ik ze heb gezien goed te berijden, helaas woon ik in een “tweederangsstraat” er is hier nog totaal niets gewijzigd in de situatie. De Lovinkstraat is nog één vast gereden sneeuw/ijsbaan de foto die hierbij is geplaatst is net gemaakt om 21.30 uur en van de gemeente zie je niets, het heet hier ook geen Wieringerwerf en dat scheelt wel. Maar zoals ik net al aangaf gerekend naar de sneeuw hoeveelheden in Oudemirdum, waar Fleur al in de “sneeuwhut” verblijft, mogen we toch niet klagen. Het zal wel na de Kerstdagen worden voor er weer gefietst gaat worden dus voor iedereen “Prettige Kerstdagen” en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: