13 september 2017

Vandaag storm maar gisteren was het genieten.


Omdat er vandaag door de harde wind niet gefietst, kan en mag worden, ben ik achter de pc gaan zitten en heb nog een stukje film van gisteren bij elkaar “geschooid”, waarbij ik de wind nogal gunstig had, zoals blijkt uit de gemiddelde snelheid. In het begin is het beeld helder later wordt het wat meer “wazig” door wat condens op de behuizing. Volgende keer moet ik hier opletten en ook zal ik het geheel proberen anders te monteren op de fiets door er een paar rubberringen tussen te plaatsen, mogelijk dat de trilling dan minder gaat worden. Het is een stukje van mijn zoveelste H-E-M rondje (Hoorn, Enkhuizen, Medemblik) over de dijk waar over het algemeen weinig verkeer is en slechts een paar opgangen naar deze dijk vanuit een paar dorpjes die ik passeer en dat is dan altijd links. Als alles gaat zoals ik hoop dan zou door te klikken op onderstaande link het filmpje via Youtube te zien zijn.                   https://youtu.be/NCCzRN9PPsI

Geen opmerkingen: