21 oktober 2019

Ja toch nog een kleintje toe,



Hoe is het mogelijk, ik had zelf niet verwacht dat ik vandaag nog een klein rondje zou kunnen fietsen regen en allerhande omstandigheden gaven me echt het idee dat het een stille dag zou worden net als vorige week donderdag. Het was al kwart over 1 eer ik één en ander had geregeld om nog een klein ritje te maken en het is weer gelukt dus ik heb ervan genoten, effen uitblazen in een somber maar windstil maandagmiddag landschap waarin weinig kleurrijks was te zien. Laat ik maar een keer richting Schagen gaan en dan zie ik vanzelf wel wat het gaat worden.

Als ik dan in een regio kom waar ik niet te vaak fiets heb ik altijd de neiging om in weggetjes in te gaan waar ik bijna zeker van weet dat ik daar voor het eerst kom. En dan loop je het ook wel eens op omdat de verkeersbordjes met aanwijzing dat het doodlopend is de tand des tijds niet hebben doorstaan en in het gras liggen vlak bij de slootkant dus moeilijk zichtbaar voor fietsers. Gelukkig waren er ook van die borden die nog wel duidelijk aangaven dat je hier beter niet in kon gaan. Overigens wel leuk om weer eens op “onbekend” gebied een rondje te maken en zo kwam ik weer vrij snel binnen na 44 km.

Geen opmerkingen: