14 oktober 2019

Van zoiets kan men niet blij worden.



En weer moet ik verstek laten gaan, het is mijn weer niet, regen en nog eens regen. Gistermiddag had ik nog een stille hoop dat het wel los zou lopen maar door omstandigheden kwam ik wat later op de basis en vanmorgen was bijna alle hoop vervlogen. Hoewel, tot twee keer toe was ik naar boven gegaan om me om te kleden is een sportiever tenue, de eerste keer was rond 12 uur maar toen ik naar buiten keek zonk de moed me in de schoenen, ( ik had ze nog niet eens aan) het begon flink te regenen, het was maar een bui maar ik was meteen “getemd”. Later op de middag, ik had ondertussen een paar boodschappen gedaan, stond ik weer bijna “in’t tuig” en weer regen, voor vandaag ben ik er klaar mee en morgen zien we wel weer, al lijkt het niet best.

Geen opmerkingen: