19 februari 2024

Vandaag het 3.000 ste "schrijfsel" op mijn blog

 


Het is goed dat ik dat zelf niet bij moet houden, het aantal keren dat ik iets aan m’n blog heb toegevoegd. Het is vandaag min of meer een jubileum “schrijfsel” het is volgens de gegevens die ik laatst zag  dat ze werden geregistreerd, dat dit de 3.000 keer is dat er iets wordt toegevoegd, dus daar gaat ie weer. Omdat er vanmiddag wat regen zou kunnen vallen had ik een bescheiden rondje in m’n hoofd, even naar Ben in Wervershoof en dan mogelijk weer op huis aan met misschien nog een klein beetje om. En zo is het ook gegaan alleen werd er een aantal keren een stop in gelast omdat ik bekenden tegen kwam.



Als eerste Jan Bouma die z’n hardloop rondje maakte en nog geen kilometer verder kwam mij iemand tegemoet en waar ik een heel tijdje mee heb staan kletsen, Piet Kunis en dan vooral over zijn fiets, het allernieuwste in deze klasse een super moderne fiets n.l., de “cfr DifferenT” , zelf ontworpen met een paar andere enthousiastelingen en voor de derde of vierde keer in een proefrit fase. Ik moet eerlijk zeggen dat het er super leuk uit ziet. Er zal t.z.t. wel meer over bekend worden maar het begin lijkt goed.





Dan door naar Wervershoof en onderweg vaststellen dat er door de vele regen van de afgelopen dagen weer behoorlijke plassen zijn ontstaan op het land, toch komen de eerste tulpen alweer boven de grond, door een andere route kom ik langs het witte kerkje van Hauwert



en bij Wervershoof nog een zoveelste wegafsluiting, maar goed, ik ben er nog en het fietst heerlijk. In het ommetje ontmoet ik  m’n jongste zus met haar partner op Zwaagdijk en ben ook nog in Obdam terecht gekomen bij m’n op één na jongste zus. Als de fiets weer binnen staat is het nog steeds droog ook na 77 km.

Geen opmerkingen: