15 juli 2024

Wat groeit en bloeit

 


Ik kwam niet ver vandaag, eerst weer een stukje tuinman spelen en daarna koffie enz. Omkleden en weer op verhaal komen in de Quest en dat is gelukt.
Blij van huis en na 5 km ontdekken dat je geen bidon met drinken mee hebt genomen van huis dus weer even terug en zo kon ik twee keer voor het zelfde geld. En meteen de richting veranderen nu niet richting Zwaag maar met een omweg naar Obdam. Gerda en Tom waren thuis dus even zitten en bijpraten. 

 




Langs de weg groeit heel wat ongerief en als dit gaat stuiven dat is niet best,Tom was al een tijd bezig het huis rondom te schilderen en dat is dan echt rondom omdat de muren overal wit zijn. Alleen de schuur is nog in oude stijl, van Gogh had deze kleuren combinatie nooit kunnen maken volgens Gerda.  Als ik weer zover ben om op te stappen ga ik richting Heerhugowaard om een adres te zoeken waar ik heel vroeger nog weleens kwam. Het was er niet meer en toen ik het andere adres had begreep ik dat dit vinden nog veel moeilijker was. Dan maar op huis aan waar ik na 76 km weer was en meteen het gras kon maaien want vanavond denkt men dat er regen komt.

Geen opmerkingen: